Khamis, 22 Mei 2014

nak try nak test jom beli set budget.

RAMAI YANG DAH RASA KEBAIKAN DAN BETAPA BESTNYA ESP SELEPAS AMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3-4 MINGGU. Semua dok kata kulit makin licin la, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur, susu makin banyak dan macam-macam lagi.

VARIASI Gabungan Terbaik ESP shaklee dgn supplement2 lain yg akan lebih MANTAP dan berkesan.

ESP + Lecithin Tujuan: Kurus Lecithin adalah sebagai pengimulsi lemak. Anda makan, Lecithin bertindak menghancurkan lemak dalam tubuh. Dengan bantuan ESP, tubuh akan sentiasa rasa kenyang dengan lebih lama. Maka, kadar pengambilan nasi dapat dikurangkan.

ESP + Peppermint Ginger Plus Tujuan: Memberikan rasa kenyang , Buang angin dalam badan Membantu pencernaan dengan merangsang pengaliran cecair pencernaan semulajadi.Melegakan ketidak selesaan perut.

ESP + GLA Complex Tujuan: ikhtiar untuk hamil. Kulit cantik. Menstabilkan hormon. Mewujudkan kitaran haid yang teratur dan memudahkan perancangan untuk hamil. Di samping itu, ia amat sesuai untuk mengecutkan cyst.

ESP + Alfalfa Complex Tujuan: Memperbanyakkan susu badan, kuatkan rahim Alfalfa merupakan tumbuhan kecil yang mempunyai beribu khasiat. Gabungan ESP dan Alfalfa sangat membantu untuk menghasilkan susu badan yang banyak. Disamping itu, bagi mereka yang keguguran, disarankan mengambil set asas ini untuk menguatkan rahim.

ESP + Vitamin E Tujuan: Kulit Cantik, Sperma sihat (bagi lelaki) Vitamin E terkenal dengan keupayaan mengurangkan parut jerawat. Disamping itu, kombinasi ESP dan Vitamin E juga mampu menghasilkan sperma yang sihat terutamanya bagi lelaki yang merokok.

ESP + OmegaGuard Tujuan: Mengurangkan risiko keguguran dan kelahiran bayi pramatang Bagus di amalkan oleh ibu hamil kerana OmegaGuard membantu tumbersaran dan perkembangan otak janin dalam kandungan. Kombinasi hebat ESP dan OmegaGuard mampu meningkatkan imun tubuh untuk ibu hamil dan janin dalam kandungan.

Haaa..Bestkan!!! HEBAT btl Kombinasi ESP nie..

HARGA TERHEBAT…NILAI TERHEBAT…Sudah tentu Hanya dari SY…..Tak percaya Pm lah dulu.. ++++++++++ CARA ORDER ++++++++++ pm /sms/whatsapp 0183958477:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan